Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 18, 2008
Image Size
287 KB
Resolution
858×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,257
Favourites
155 (who?)
Comments
45
×
archer by JoelAmatGuell archer by JoelAmatGuell
hey guys:)
it's been a while...

i thought i should post something new, and i really hope u enjoy it:D

just an ugly guy playing with his new toy....:P
Add a Comment:
 
:iconcardsofwars:
CardsOfWars Featured By Owner Jul 5, 2010
wow great job! the lighting really helps to make him look even more bizaire, I like it!

I was wondering though if you would allow me to use this image in the trading card game I am working on; I will give full credit to you if you allow me to use the picture. I will not use this image unless you give permission of course. If you have any questions just post a comment here or email me at cardsofwar@live.com
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Jul 8, 2010  Professional General Artist
yeah sure:) if you give credit it's ok. would it be cool to you to send me a card, just to keep it and show it to my friends. they'll think i'm important. haha :D
Reply
:iconcardsofwars:
CardsOfWars Featured By Owner Jul 8, 2010
lol sure I will. It may be a while though I am currently waiting for my graphical artists to put the images into the template he made for the trading cards. In the meantime just message me or check on the twitter account(which is in my signature) for an up to date link the games progress.
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Jul 15, 2010  Professional General Artist
haha no prob :D
Reply
:iconnin0u-annemahler:
Nin0u-AnneMahler Featured By Owner Aug 2, 2009  Professional Traditional Artist
Yes ! Look : [link]
And the same color haha !
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Aug 4, 2009  Professional General Artist
i'll find where you live and i'll steal it from you *evil laughter*:chainsaw:
Reply
:iconnin0u-annemahler:
Nin0u-AnneMahler Featured By Owner Aug 6, 2009  Professional Traditional Artist
Gnahaha !! : D
Reply
:iconnin0u-annemahler:
Nin0u-AnneMahler Featured By Owner Jul 19, 2009  Professional Traditional Artist
Haha, I have the same scarf.
I like your work : )
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Aug 2, 2009  Professional General Artist
really?? i want it!! xD

glad u like it btw:D
Reply
:iconkong5232:
Kong5232 Featured By Owner Mar 29, 2009
i love your post apocalyptic character drawings so much!
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Apr 1, 2009  Professional General Artist
thanx so much :D
Reply
:icongetrevenge1124:
getrevenge1124 Featured By Owner Oct 7, 2008
haha "an ugly guy playing with his new toy" XD
the lighting effect is amazing O.O
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Oct 8, 2008  Professional General Artist
lol thnx:D
Reply
:icondeadxfish:
deadxfish Featured By Owner Sep 19, 2008
awesome bow and arrow! i like his spiky hood.
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
thnx so much:)
Reply
:iconsorrowmcr:
SorrowMCR Featured By Owner Sep 19, 2008  Student Photographer
amazing...
...as always
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
thnx:D
Reply
:iconsorrowmcr:
SorrowMCR Featured By Owner Sep 21, 2008  Student Photographer
wlcm
Reply
:iconkirky-fire:
Kirky-Fire Featured By Owner Sep 18, 2008
it looks brilliant :D
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
thnx:D
Reply
:iconkirky-fire:
Kirky-Fire Featured By Owner Sep 20, 2008
np ^^
Reply
:iconbutch123:
Butch123 Featured By Owner Sep 18, 2008
So very amazing!
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
thnx:D
Reply
:iconinsomniac-g:
Insomniac-G Featured By Owner Sep 18, 2008
I love it, it's very dynamic!
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
thnks so much:D
Reply
:iconnunosk8:
Nunosk8 Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional Interface Designer
great coloring! fav :P
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
thnks dude:D
Reply
:icontehp1nksh33p:
TeHP1nkSh33p Featured By Owner Sep 18, 2008  Student Digital Artist
really nice :)
that arrow looks a bit bent and its kinda tiny LOL
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 20, 2008  Professional General Artist
yep,
this is actually the worst part of the drawing:) but i think it's still cool:D

thnx:D
Reply
:icongenek:
genek Featured By Owner Sep 18, 2008
coooolll!
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional General Artist
thnx dude:)
glad u like it:D
Reply
:iconalcarnia:
Alcarnia Featured By Owner Sep 18, 2008  Student Filmographer
lawwl!! I love it!! :love: this must be faved :D
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional General Artist
thnx so much:D
Reply
:iconalcarnia:
Alcarnia Featured By Owner Sep 18, 2008  Student Filmographer
you are welcome!! :D
Reply
:iconshuriken-ninja103:
Shuriken-ninja103 Featured By Owner Sep 18, 2008
....nightmares....
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional General Artist
lol:rofl:
now i feel sorry:(
Reply
:iconshuriken-ninja103:
Shuriken-ninja103 Featured By Owner Sep 18, 2008
hahaha well you shouldn't. At least the nightmares will have the interesting little character that you have created. Well done :)
hahaha
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 27, 2008  Professional General Artist
oh well, there's always a good side:D
Reply
:iconshuriken-ninja103:
Shuriken-ninja103 Featured By Owner Sep 27, 2008
indeed ^_^
Reply
:iconsena-airlangga:
sena-airlangga Featured By Owner Sep 18, 2008
Great job on the coloring
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional General Artist
thnx:D
Reply
:iconsadistsorceress:
SadistSorceress Featured By Owner Sep 18, 2008
He sure looks like he's going to have a little fun with that toy.

I like it a LOT.
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional General Artist
thnx so much:D
Reply
:icongnong:
Gnong Featured By Owner Sep 18, 2008
amazing!
that's awesome :D
great job ;P
Reply
:iconjoelamatguell:
JoelAmatGuell Featured By Owner Sep 18, 2008  Professional General Artist
thnx:D
Reply
Add a Comment: